Drömhuset?

Igår var vi och kollade på huset. Och jag måste erkänna att jag blev lite kär när vi steg in genom dörren.

Jag vet att jag var lite skeptisk till köket och bardisken. Men när jag såg det så ändrade jag åsikt. Familjen som bor där nu har också barn, och dom hade en hög barnstol, det var ju en superbra lösning. Dessutom finns det plats i vardagsrummet för ett matbord.

Badrummet på nedanvåningen var helt fantastiskt stort och jag älskade det!
Badrummet på ovanvåningen var förberett för att kunna installera ett badkar, toppen tyckte jag =)

Sovrummen var superfina. Och balkongen utanför det stora sovrummet var ljuvlig!
Det fanns dessutom en isolerad vind! TOPPEN!

Framsidan var kanon med plattor över hela tomten. Baksidan bestod av hälften plattor och hälften gräsmatta. Men gräsmattan såg ju får tråkig ut och häcken likaså. Så om det blir så att detta blir vårt framtida hem så ska gräsmattan bort. Dit med plattor där också. Och så köper vi stora stora krukor som vi sätter blommor i istället =)

så vad händer nu?
Vi var ärliga, sa till mäklaren att vi är mkt intresserade, men att vi måste få sålt vår lägenhet först innan. Så mäklaren erbjöd oss en gratis värdering av vår lägenhet. Så hon kommer hit nästa vecka. Sen får vi ta det därifrån!

Men jag har möblerat huset i mitt huvud hela natten ;)

Kommentarer
Postat av: weronica

Roligt roligt roligt!!! :):):)

2009-05-31 @ 20:34:41
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0