DET är kärlek!

Freja är fortfarande snuvig och hostig. Men hon sov hela natten utan problem. Hörde henne hosta ett par gånger, men inga tårar, och inget: mamma!

Skönt! Hon vaknade däremot vid 0645 och ville stiga upp. Så det gjorde vi. Men hon var JÄTTETRÖTT fortfarande och gnuggade ögonen en massa. Näsan rann och ögonen rann, och det var lite gnälligt.

Men hon vill inte sova. Jag har prövat det mesta. Till sist gav jag upp och tänkte: Hon somnar väl när hon är tillräckligt trött helt enkelt.

Så lilltjejen tultade runt här kring bordet, lekte med sin prinsessbil och sina leksaker. Så kom den magiska stunden. Hon stannade vi mig och sträckte upp armarna. Jag tog upp henne och la henne i mitt knä. När jag tittade på henne 2 sekunder senare så sov hon!

Min lilla prinsessa.....
min sjuka lilla prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0