Dagens agenda!

Oj vad jag har hunnit med saker, idag också ;) Till Marinas förtret haha

Idag har jag:

* Varit och handlat födelsedagspresenter till Matilda och Tim
* Fixat lite smått till Frejas 1 års dag
* Ringde föreningen för att kolla om lokalen är ledig den 6 juni, om vädret är dåligt, det var den inte :(
* Ringde jobb för att kolla om vi kanske kan få låna en lokal där om vädret inte är på vår sida på lillans dag, och det verkar vara en lösning.
* Jag har fyllt i anmälan till Disciplinnämnden
* Jag har fyllt i anmälan till ARN
* Jag har ringt BMW för att Johan har slarvat bort den räkningen.
* Jag har dammsugat
* Bäddad sängarna
* Städat av badrummet
* Tömt kattlådan
* Tömt diskmaskinen och fyllt den och kört den igen
* Lagat middag till familjen

Jag har varit duktig, idag också ;)
Jag är inbokad på vattenjympa idag, och jag borde verkligen gå, däremot är jag inte alls motiverad!
Tanken är att jag ska cykla dit, men vädret är ju helt cp!

Och på tal om cp, inte nog med att min bärbara dator är cp, igår DOG vår stationära superdator!!! den går inte ens att starta. Va fan!!!! Svärfar ska kolla på den i helgen.
Nä nu ska jag dricka kaffe!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Helle

Nu ska vi se vad jag har hunnit med... Jag har jobbat, tränat och dammat. Närstan så jag skäms... ;-)

2009-05-28 @ 21:09:42
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0