Blixtar och dunder!

Oh herre min skapare!
Vaknade kl 04.20 av att hela sovrummet lös upp.
Det fullkomligt vräkte ner utanför fönstert. Det åska och blixtra

Och det var inte lite iheller. Hörde hur det förflyttade sig, till sist var det direkt ovanför vårt hus. När det åskade som mest så skakade våra fönster. GALET! Jag gick upp och stängde sovrumsfönster för att jag tyckte det var läskigt. Men då började Johan gnälla för att han var varm.... Ja men skit i att jag tycker det är läskigt!!! :P

Kunde inte somna om, det var så mycket ljud i sovrummet så jag höll på att bli knäpp. Var övertygad om att Freja skulle vakna, men det gjorde hon inte. Skönt! däremot fick jag gå upp och leta reda på ett par öronproppar, när dom väl satt i öronen slocknade jag direkt!

Och nu skiner solen... som man brukar säga, efter regn kommer sol =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad läskigt, jag HATAR blixtrarna....!!

2009-05-20 @ 08:47:14
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Anna

alla pratar om åskan, jag har inte hört något?! sovit väldigt gott har jag gjort :)

puss anna

2009-05-20 @ 10:14:39
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: veronica

Usch för åska :(

Jag kan inte heller sova då det åskar.

Skönt att vi aldrig fick hit det :)

Kram

2009-05-20 @ 20:55:01
Postat av: Mikaela - hockeyfru

Usch gillar inte heller åska.

2009-05-20 @ 20:58:53
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0