Bit för bit!



Ja idag sprang jag iväg en dag tidigare!
Johan hade fotboll idag och jag  vill så gärna köra ett pass vattenjympa den här veckan också!
så det får bli imorgon, och då är ju då vi vanligtvis går till viktväktarna.

Hade inte så höga förväntningar på dagens vikt iom att det var dop i lördags för Tuva och då åt jag smörgåstårta, prinsesstårta, 2 småkakor och en baileys till kaffet! Jag hade visserligen räknat med de pointsen och inte övertraserat resten av veckan. Så jag tyckte ändå att jag var duktig.

Och det hade jag tydligen också varit, för vågen visade -1,3 kg! TJOHOO!

Nu är det endast 0,3 kg kvar tills jag har gått ner mina 10%, men dom tar jag nästa vecka, och jag får en nyckelring =)

Nu vankas det middag!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

VAD DUKTIG DU ÄR!!

2009-05-18 @ 21:14:55
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0