5 år!

Idag firar jag och min älskling 5 år!
Idag för 5 år sedan träffades vi på en blinddate på Restaurang Viktors på Lilla Torg i Malmö.

UNDERBART!
Inte nog med att vi firar 5 år som ett par, det är också 2 årig förlovningsdag =)

När Johan kommer hem från jobb ska vi köra till Oxie och lämna Freja hos mina föräldrar, sen ska vi köra hem igen. Kl 20 har jag bokat bord åt mig och älsklingen på Restaurang Elysée. Vi ska äta fondue och mysa. Sen har jag varit iväg nu på förmiddagen idag och köpt hem lite öl, en flaska mousserat, lite snacks och hyrt 3 filmer. Så efter middagen blir det soffmys-deluxe! Man får passa på när man är barnledig!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Åhh vad mysigt! GRATTIS till er :)

2009-05-22 @ 15:48:22
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: veronica

Stort grattis :)

Hoppas ni fick en bra kväll tillsammans!

kram

2009-05-23 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0