Veckans träning

I veckan blir det nya tag då det endast blivit träning 1 gång i veckan som har gått, om man räknar bort promenader och hoppandet av hopprep idag. jaja, en gång är ju mer än vad jag tränade förr, så jag får ju se det som en 100%ig ökning ;)

Imorgon blir det skivstång och på torsdag blir det step och sen kör jag skivstång igen på söndag.
Imorgon ska jag lämna in min cykel för lagning så att jag kan cykla till träningarna. Perfekt, extra motion.
Senast jag cyklade var när jag var gravid i 7 månaden, hehe, så jag har inte cyklat på 11 månader!

Ny vecka, bya tag, heja mig! ;)

 

Kommentarer
Postat av: K

Hejja hejja hejja!!!

Jag ska m träna i veckan, känner mig febrig men jag hoppas att det kan gå över om jag tar en liten tuppis efter jobbet :)



Tack för ditt stöd!!!

Nä jag ska inte falla tebax, ser för många fördelar m o sluta röka!

Men ibland måste jag medge att jag skulle kunna hugga av mig tån för en cigg...som igår när killen och jag bråka...hihi

Kramis

2009-03-02 @ 07:30:43
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0