Underbara tisdag!

Vaknade av att min man pussade mig hejdå. Han hade lagt Freja sidanom mig, påklädd och ny blöja.
Klockan var 0730. Gud va skönt!

Steg upp, gick ut i köket, kollade ut genom fönstret. SOL!!! tittade på termostaten +10 grader! LYCKA!!!

 

Öppnade kylen och såg min fina ananas! Ännu mer lycka ;)



Och i eftermiddag får vi besök. Och inte vilket besök som helst. Jennie min vän kommer från Helsingborg och eftersom hon bor i staden som gud glömde, och som har världens sämsta fotbollslag, har hon ju något gemensamt med Underbara Hanna och Bedårande Jennsan. Och därför så ska just Hanna och Jennsan åka med Jennie hem till oss.

SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!

Jennsan är Frejas bästa kompis, har jag och Hanna bestämt ;) hehe 

Jag och Hanna lärde känna varandra via ett forum på nätet när vi var gravida. Båda två hade beräknad förlossning i maj, men Jennsan föddes den 8 maj och Freja kom nästan en månad senare, den 3 juni! Så vi har följt våra töser från första dagen. Och det är så härligt. Jennsan är helt fantastiskt. Jag glädjs över hennes framgångar som om hon vore min egen!

Och första och enda gången vi träffats då var barnen bara små....två månader typ! Nu är dom 10 och 9 månader =)
Kan ni förstå som jag längtar!!!

Laddar kameran, för här ska fotograferas!

Kommentarer
Postat av: Karin

D va varmt o skönt här m idag.

Våren e på G...hoppas!

Kram

2009-03-17 @ 20:55:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0