Tömt och fyllt!

Ja, trots min förkylda man och dotter har vi ändå lyckats åstadkomma en del idag.
Efter frukosten så körde Johan till tippen med skitet som jag plockat ihop och dumpat på balkongen.
Under tiden började jag röja i källaren. Var inte så hemskt som jag hade trott.
Gick hyfsat fort!

Så när Johan kom tillbaka fyllde han bilen med mer skit och jag fortsatte att stuva om i källaren bland våra kartonger.
Sen när Johan kom hem igen så lyfte vi ner bokhyllan som vi har haft i vår vardagsrum, tavlor, cd-ställ och lite andra saker. Så nu sitter jag i soffan i vårt vardagsrum om nu består av en soffa och tv.

Vansinnigt tomt!

Men på måndag efter jobb kommer pappa hit och börjar måla. Kör det vita. Sen på onsdag kommer han och tar de blåa strecken. Ska bli riktigt skönt!

Fräscht kommer det att bli här hemma :D

Längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0