Snart snart snart

På lördagmorgon ska jag och älskling börja röja här hemma. Vi ska tömma skåpen i vardagsrummet. För dom skåpen ska ner i källaren. Men innan vi kan sätta ner skåpen i källaren, måste vi röja där. Och det är lättare sagt än gjort!

Vi har SÅ mycket skit i källaren. Men vi måste fixa där nere, man kan inte samla på sig så mkt skit alltså!

Men jag ska nog börja tömma bokhyllan idag redan. Så vi inte behöver ta allt på lördag! Funderar på om jag ska skita i träningen idag och röja i källaren lite istället. För Freja ska vara hos faster ikväll, och Johan ska träna. Kanske ska passa på då. Så kör vi bara till tippen på lördag. Låter som en plan!

Ja JAG gillar det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0