Skonarkoman!

För er som inte känner mig så bra så kan jag berätta att jag är något av en skonarkoman. Inte som Carrie i sex in the city, det behöver inte vara dyra skor. Men det ska vara skor! ÄLSKAR skor. Brukar köpa skor när jag är i Budapest, minst tre par varje gång. Roligt för då har ingen hemma likadana skor, om dom inte också har varit i Budapest och köpt dom ;)

Har tagit foto på mina skor, alltså dom som jag har uppe i lägenheten. 34 par. I källaren har jag en kartong som innehåller ytterligare 47 par, skor jag vägrar kasta, knappt använda, men som inte får plats uppe.

Här kommer mina skor, mina älskade skor:

Jympaskor:

   


Lågskor:

   
   
   


Högklackat:

   
   
  

Sandaler:

   
   

Stövlar:

  
 


Känga:



Ja, det var mina skor..... tur att det snart är vår så jag kan köpa vårskor, för jag har ju brist på skor ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA det e som jag ju :)

har oxå en flyttkartong i förrådet med skor. men nej slänga ska man absolut inte göra :P

Puss o kram

2009-03-01 @ 22:28:07
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: Hanna

HERREGUD Kimzan! hahaha jag har 3 par :P

2009-03-01 @ 22:52:49
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Marre

Oj, oj.. Inte så konstigt att ni behöver extra förvaring då.. :P

2009-03-02 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0