Seg som få!

Vaknade med värk i ryggen och vänster sida. Men jag kan inte utläsa om det är ryggen eller nåt inre organ som har gett upp ;)
Nej man ska inte skämta om sånt. Men ibland blir jag lite hypokondrisk, speciellt när det gäller min rygg. Men det är nog bara träningsvärk! En otränad och ovan muskel kan ju reagera på många olika vis!

Jag är SÅ trött idag, seg och lite grinig, men det blir väl bättre med dagen!

Ville bara förmedla med detta inlägg att även jag har mina svacker, många av er tycker att jag är så duktig och har disciplin, men det är långt ifrån sanningen! Idag är en sådan dag då jag skulle vilja dra täcket över huvudet och sova tills det blir sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen



Kom och hälsa på mig nån gång då!!! :) Sitter ju här o väntar...



Kram E

2009-03-10 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0