Mötet med döden!

Ja idag var det inbokat en pass vid namn stationsjympa. Lätt jobbigt redan innan, och efteråt kan jag intyga att så var fallet. Redan vid introduktionen av vad som komma skulle tittade jag på Helle och sa: "Nej du, det är nu jag tackar för mig och går hem!".
Uppvärmningen var mkt jobbigt. Hopp och studs och tjohej. Inget jag är van vid, inget jag tycker är speciellt roligt iheller. MEN det fyller ju en funktion!

Det var bra övningarna vid stationerna. Mkt styrka! Handlar, brädor, gummiband, skivstänger och kondition.

75 minuter tortyr av klass! Det var lite roligt, det är alltid intressant att få en koll på hur mycket man orkar och klarar av styrkemässigt.

När det var dags för nedvarvningen och stretching så sved det i mina ögon, SÅ mycket svettades jag! GALET!
Men som jag sa till Helle, om jag vill gå ner i vikt måste jag få upp pulsen.
Så den här typen av pass är ju perfekta, likaså stepen på torsdag! Både kondition och styrka i ett!

Så jag tror faktiskt att jag bokar in mig igen på tisdag, jag gillar att trotsa döden ;)

Nu ska jag lägga mig och dö i soffan, helt slut!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Karin

Stationsjympa e inge för moi...hatar´t



www.hotellalfrednobel.com

i karlskoga, där jobbar jag :)

2009-03-10 @ 21:54:45
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe u go girl!!

lite får man jobba ibland =)

(säger jag som sitter o pillar naveln vissel vissel )

2009-03-10 @ 21:58:53
Postat av: Lena T

Du har precis rätt inställning. You go girl! Kram

2009-03-11 @ 07:39:20
Postat av: Elin G

Kanske ska vara tacksam att jag inte hängde på.... Nä skämt å sido hade jag också behövt det. Kanske nästa vecka...



Kram E

2009-03-11 @ 07:45:52
Postat av: Sandra

Du är duktig som kämpar på så bra:D

2009-03-11 @ 08:46:16
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Kimzan

Tack alla, va gulliga ni är!

2009-03-11 @ 08:50:13
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0