Morgonstund har guld i mun?!

Godmorgon på er!
Hoppas ni har sovit gott. Det har faktiskt jag fått göra.

Jag badade Freja vid 19-tiden, och det verka ha hjälpt. Hon blev väldigt trött av det. Så näsdroppar, nässug, välling och sen puss och godnatt vid 1930.

Och hon sov till 0715 imorse, men undantag vid två tillfällen kl 0015 och 0245 då hon gnällde till, dels för att hon inte hittade nappen och dels för att hon var för trött för att vända sig tillbaka från mage till rygg. HAHA hon är för söt.

Så natten har gått bra. Nu sitter Freja på golvet och leker. Jag dricker kaffe, för ovanlighetens skull, och är jäkligt nöjd med livet.

Vi får se hur Johan mår när han har återupstått från de döda! Stackaren. Han är så förkyld. Och ni vet ju hur illa det är när en man är förkyld. Första säkra tecknet på att han verkligen är sjuk och inte gnällig var att han gick och la sig efter Robinson igår 2130.... oj oj oj, stackars min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0