Min idol!

Min pappa är fan världens bästa målare!
Han kom hit kl 1530, och då började han pappa golvet, plasta möblerna och tejpa listerna.
1634 gick han ut genom ytterdörren, då hade han grundat klart alla väggarna!

Jag är så imponerad av min pappa när det gäller hans jobb. Han är verkligen duktig!

Imorgon eftermiddag kommer han igen och kör en gång till med det vita. Så imorgon får Johan och jag sticka iväg och köpa den blåa färgen =)

Så på torsdag är det klart =)

JAAAAAAAAAAAAAAA

och sen på onsdag kommer möblerna. Så då har jag ett par dagar på mig att sy gardinerna.
Det kommer bli SÅ fint!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så duktiga ni är!



Fick vårt nya bord förra söndagen... Det gick inte att skruva ihop - fel på underredet =( Så nu väntar vi igen! suck

2009-03-24 @ 08:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0