Lekfull lördag!

Ja då var det lördag! Underbart! Solen sken och termostaten visade 13 härliga plusgrader när vi körde till Frejas babysim. Behöver jag säga att man blev SÅ lycklig??!!

Lilltjejen plaskade på som aldrig förr, inte lika lycklig över att dyka idag, men hela tiden med ett leende under resten av lektionen! Hon har verkligen gjort framsteg, min lilla sessa! *stolt mamma*

Efter babysimmet bar det av till Caroli City för Johan skulle inhandla fotbollsskor och benskydd, en tackling i lördags på skenbenet och han bölar ;) hehe Klent virke i dagens grabbar! En snabb sväng inom Malmborgs (ja, det är mina släktingar... farfars kusin haha) och handlade lite mat till helgen.

Nu sitter vi, mäta efter vår pajlunch, och kollar på fotboll. Världsklass fotboll!! Manchester United - Liverpool. Toppfotboll! Go United!

Ikväll ska jag faktiskt ut och festa! Jodå, sant!
Ska träffa Sarah runt 1930, sen ska vi på lite födelsedagsfest med melodifestival-finals-tittande, lite dricka på det, och säkert massa skratt. Det blir givetvis utgång på detta. Födelsedagsbarnet har planer på Hipp för där är Schlagerfest ikväll, men Sarah och jag ska inom Etagé först, sarah ska hämta sitt VIP-kort. Sen får vi se om vi stannar där eller möter upp de andra på Hipp.

Vi får också se hur länge Mamma-Kim orkar ikväll, haha, det var ju ett tag sedan man festade. Men jag är sjukt peppad! =)

Skriver mer imorgon!

Puss på er och ha en riktigt trevlig helg, det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: ullis

Va??? Inte bloggat om melodifestivalen än??? Lite bakis ändå kanske? ;-) Eller bara besviken... Hoppas du hade kul igår. Kram

2009-03-15 @ 21:36:56
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0