Jobbigt värre ;)

Idag var jag och Freja och hälsade på på mitt jobb. Älskar min arbetsplats.
Gymmet är renoverat nu, superfint. Även renoverat ytterligare 30 hotellrum. Coolt!
O med lobbyn och långkorridoren som renoverat tidigare har hotellet fått ett lyft.

Önskar bara att vi kunde renovera vår stora konferenslokal, få ny matta och golv där, samt nya ljudisolerade vikväggar i våra Segelokaler!

Jag ser framemot att börja jobba, för det händer en massa saker hela tiden där. men samtidigt vill jag ju inte vara utan Freja. Men men, det löser sig!

Här jobbar jag! Scandic Segevång.


Kommentarer
Postat av: Karin

Gud va skoj jag jobbar ju m på HOTELL!!!

Haha

2009-03-10 @ 20:00:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0