Inget blir som man tänkt sig

Idag har jag varit duktig. Steg upp redan kl 7, hyfsat pigg och glad. Matade Freja, gjorde frukost till mig själv. satt och njöt av livet. Vid halv tio blev lilltjejen trött igen så då la jag henne och passade själv på att börja sy gardinerna till vardagsrummet. Freja sov gott och länge, så på hennes vilstund hann jag sy klart tre av fyra längder.

det var lunchdags för Freja när hon vakna, så vi passade på att äta lunch tillsammans, sedan lekte hon fint på golvet. Och jag spelade alfapet mot Lena, och förlora STORT :S
Jag skyller på att jag har druckit för lite kaffe ;)

Hursomhelst, för en halvtimme sedan blev Freja trött igen så jag gick o la henne och planerade att sy färdigt gardinerna.
Eller hur??!!

Då knäcker jag nålen, och mamma har inte lämnat med extra nålar! Och nu sover Freja och jag hinner inte bort  till symaskinsaffären innan dom stänger idag :(

Så gardinerna blir inte klara förräns imorgon!
det blir inte alltid som man har tänkt sig... =(

Jag har iaf fått upp tavlan i vardagsrummet idag =) det är ju ett plus hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0