Fina Freja!

Tjolahopp vad det går undan nu!
I lördags var det babysim för Frejas del. Hon har blivit SÅ duktig. Hon dyker utan problem, hon håller i sig både i pappa och i kanten! Sötnosen. Nästa gång är det sista gången på steg 3, sen blir det miniplask. Hon börjar bli stor nu,min lilla tjej!





Inte nog med att hon är en fena på att bada. Det går framåt på andra plan också! Hon rullar fortfarande, men hon har börjat krypa nu, och så asar hon sig fram, som en riktigt militär som kryper i gyttjan ;)



Och så klappar man åt allt =)



Igår när jag när jag vek ihop tvätt i Frejas rum satt hon och lekte i sängen. Hon är så fin min lilla tjej. Satt där och pratade med sig sjäv. Och när jag vände mig om för att kolla till henne så var det det här jag mötte:



Tadaa! Freja STOD upp i sängen! Och bara flinade! Så stolt jag blev! Hon är duktig min tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0