Entré

Idag öppnar ÄNTLIGEN Entré i Malmö!
Som jag har längtat!

Entré är ett stort shoppingcenter som ligger bara en promenad på 15 minuter från där vi bor.
Här finns ALLT!!!!

Shopping: 67 butiker!

Och mina favoriter Deichmann!!!! en skobutik som jag brukar plundra när jag är i Budapest. ÄLSKAR ju skor! Deichmann finns i Köpenhamn också, men nu finns den i Malmö med =)
Och så finns här ett Cubus, till min stora lycka! YEAH!

Food court: 11 restauranger, allt från indiskt, amerikanskt, japanska, medelhavsinspirerat...UNDERBART!

Coffee shops: 4 stycken olika, fast inget Espresso House till min förtvivlan, jag ÄLSKAR Espresso House. Men man kan inte få allt ;)

Biograf: Jupp SF har öppnat en biograf här, med 5 salonger, totalt 462 platser. Härligt, slipper man kränga in i stan, man kan gå dit om man vill hitta på något. Lovely!!!!

Fitness: SATS har öppnat här, det är ju coolt. Men inget jag kommer nyttja.

Kidsarea: VIZZ ska öppna ett lekland här, typ som Andy´s. Kommer ju bli superbra sen när Freja blir lite äldre =)

Bowling: Lucky Strike öppnar här den 1 augusti. 16 banor. Jag som älskar bowling!

Jag tror att jag kommer ÄLSKAR Entré!!!

Ikväll kommer även SIMSOAK spela kl 18, och det hade jag gärna velat se. Får se om jag hinner!
Är ni i Malmö, och vill se världens coolaste grupp så stick till Entré. Ni kommer inte bli besvikna!


Kommentarer
Postat av: Helle

Härligt med nytt shoppingcenter med lite annorlunda butiker utöver de vanliga :-) Hade dock hoppats på ett Top Shop.... Det är den butik som saknas i den här stan annars är stan komplett ;-)

2009-03-19 @ 10:32:25
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0