Dagens Premiär!

SÅ SKA DET LÅTA!!!! Ikväll börjar det igen. Mitt älskade musikprogram. Och ikväll är det bättre än bäst.
Min älskade Martin Stenmarck (Hur het får man lova att vara egentligen?????) tillsammans med Jill Johnson. Hon är en naturbegåvning i särskild form hon. Och så ska Frida vara med. Gud vad roligt.
Har ju känt henne sen jag var liten, det är nämligen min bästa kompis kusin!

Nu längtar jag till ikväll. Vi spelar in så ska det låta och kollar på Let´s dance!
ja jag vet, det är må vara pensionärs-tv, men JAG gillar det!

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Emma

Men gumman... Så ska det låta hade preimär förra veckan! Missade du det då?

2009-03-06 @ 10:50:01
Postat av: Frida

Jag älskar också Så ska det låta. Det är ett härligt program. Kram Frida

2009-03-06 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0