Dagens I-landsproblem!

Herregud! Det är ju tragiskt att man inte vet vad man ska göra så fort man inte kan nyttja sitt vardagsrum!
Vi har i princip suttit på Frejas rum hela dagen. Har lekt lite med henne. Sjungit massa sånger, klappat händerna. Hon har lekt själv. Hon har sovit och då flyttade jag mig ut till köket. sen har vi suttit där och jag har surfat runt på internet. Freja har ätit ett smörgåsrån. Och nu sitter vi i Frejas rum igen!
det är ju skittråkigt utan soffan, tvn och den stora golvytan i vardagsrummet :(

Har ju ingenting att göra. Blir galet rastlös och tiden går SÅ sakta!

Men men, om typ två timmar kommer Johan hem från jobbet, då ska vi åka och köpa den blåa färgen till fondväggen. Sen kan vi faktiskt flytta bak soffan för imorgon är det bara fondväggen som ska målas. Så ikväll kan vi titta på tvn igen!

Vilken tur!
Igår somnade jag nämligen kl 20, för Johan satt och kollade på nån dokumentär i SVTs arkiv!
Dessutom behöver Freja lite mer yta att röra sig på!

Kommentarer
Postat av: Marre

Då fick Freja en massa quality time. :))

2009-03-25 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0