Dagens hjälte!

Idag är jag dagens hjälte!
Jag GICK till affären för att vecohandla. En mil fram och tillbaka, Dit var det lugnt, gick lätt. Hem lite tyngre eftersom jag hade en massa matkassar att konka på! hehe

Men, hem kom jag! Och då var jag jäkligt nöjd!

Sen nu under förkvällen har jag rensat ut i bokhyllan!
Shit vad duktig jag har varit.

Jag har sorterat bland spritflaskorna. Alla flaskor som där bara var lite kvar i har jag hällt ut. Och sen har jag sorterat bland alla glas. Vem behöver 24 snapsglas? HAHA Slängde 14 och sparade 10 st.
sen har jag sorterat bland dricksglasen i köket och bytt ut mot glas som stått i bokhyllan. Kastade även udda kaffemuggar och fat vars koppar gick i sönder för flera månader sedan.

Sen har jag stuvat om lite i skåpen så att Johans fin-kaffeservis får plats i köket, har även gjort plats för Johans finbestick i köket.

Och så har jag sorterat bort en massa skit som bara har legat i skåpen. Sånt man har gömt och glömt ;)

Nästa steg är att rensa i källaren så att vi kan ställa ner bokhyllan där.
Sen är det bara för min lilla pappa att komma hit o måla =)

Åh vad jag längtar!!

Johan blev så impad av mig idag, så han kallade mig för dagens hjälte!
NICE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0