Botmedlet!

Satt här i soffan och tyckte synd om mig själv för att jag har träningsvärk. Och kom på vad som botar träningsvärk. Mer träning! Ja om jag nu ska komma i den där storlek uniformen i augusti har jag inte råd att spilla tid!

Nu sitter jag här i soffan, lite nöjd, 100 situps, 50 rygglyft, 20 sidböjare (man ligger på ryggen med benen i 90 graders vinkel och så pendlar man dom från sida till sida, och så ligger överkroppen stilla, tryckt mot golvet) och 100 hopp med hopprepet!

Hopprepet var hemskt! Men känner mig redan lite mjukare!

ska nog köra samma vända om ett par timmar! Om man inte orkar göra 500 situps på en gång, och 5 min på hopprep, så kan man ju dela upp det i olika omgångar. =)
Allting är bättre än ingenting! Mitt nya motto!
Eller som jag brukar säga: Bättre att leva på hoppet än att hoppa på levern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0