And off we go!

Nu är det snart bokat! Vi ska bege oss iväg på en resa!
Den 22 maj har jag och Johan varit tillsammans i 5 år. Detta tycker jag att vi borde fira med en liten resa. En liten mini bröllopsresa typ.

Vad har jag då tänkt??
JO, en resa till Tallinn med båt =) Ja ni läste rätt.
Jag har som mål att besöka alla huvudstäder i Europa innan jag dör, och Tallinn är ju en fin huvudstad som definitivt är värt att besöka.

Jag och Johan har ju varit flitiga användare av våra AMEX-kort innan, och därmed också samlat en massa poäng. Och igår satt jag då o funderade över vad vi kan använda dessa poängen på. EN RESA =)

Vi har så många poäng att vi behöver inte betala en enda krona för en resa för oss två och Freja, tur och retur, inklusive frukost, i en deluxe hytt med dubbelsäng, tv, minibar, stort badrum, och utsikt mot havet =) Visst låter det bra.
Båten avgår från Stockholm på lördagen, så vi planerar att köra upp redan på fredag, och sova i Johans pappas lägenhet. Sen får Johan ta ledigt på måndagen, eftersom vi inte återvänder till Sthlm förrän på måndagen kl 10.

Man får ett par timmar att utforska Tallinn när vi väl är där. Sweet. Man kan genom Tallink boka till en 2 timmars sightseeing-tur. Perfekt!

Härligt härligt! så den 23 maj åker vi! Gud va lycklig jag är nu!




Kommentarer
Postat av: Anna

låter ju jättekul :)

härligt att ni lyckades få det så billigt oxå ju :)

Puss o kram anna

2009-03-06 @ 08:45:18
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: Marre

Så roligt och så får Freja följa på er bröllopsresa och ni på hennes dopresa.. hehehe. Mysigt! :)

Trevlig resa!



2009-03-06 @ 12:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0