varför??

Jag fascineras alltid av det faktum att visa människor i ens omgivnin inte klarar av att höra sanningen om sig själv!
Det finns alldeles förmånga som är snabba med att tala om för andra att man måste förstå deras situation, varför dom gör som dom gör, men sen när man talar om för den personen att denne måste ta hänsyn till mer än sig själv, ja då blir det sura miner! *suck*

Jag blir så trött på såna diskussioner!
Jag diskuterar gärna, och jag lyssnar mer än gärna på de åsikter folk har om mig sålänge de framförs på ett respektfullt vis. Men om jag ska lyssna på åsikterna om mig får dessa personerna också lyssna på vad jag har att säga om dom, men där brister det oftast!

För man vill gärna ventilera sina egna åsikter men ogärna höra på vad andra har att säga om en själv!
Men detta är ju inget nytt fenomen, så har det ju alltid varit i mänsklighetens histria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0