Uppladdat!

SÅ, nu är vi hemma igen efter dagen lilla utflykt till systembolaget. Kanske inte den bästa utflykten för barn, men Freja protesterade iaf inte.

På vägen dit blåste det som jag vet inte vad, helt genomsvettig när vi kom fram. Men å andra sidan så flög vi hem!
Flygturen tröttde uppenbarligen ut Freja som somnade i cykelsitsen. Hon fortsatte sova trots att jag hoppade av och parkerade cykeln. Trots att jag bar upp henne för trappen, öppnade ytterdörren, plockade av henne hjälmen, jackan och skorna. La ner henne i sängen. Hon bara fortsatte sova! Lillpluttan! Hon var tydligen lite trött ;)

Hur som helst så är kylen nu laddad med härliga drycker inför morgondagen.
Jag är inte så mycket för att dricka så att jag blir full. Däremot dricker jag gärna drycker som är goda =)

Därför ska jag imorgon njuta av Barcardi Breezer Watermelon, En flaska Codorniu Cava och om jag dricker någon snaps så blir det minsann ett par mumsig Berentzen Sauer Apfel =) Kylen är dessutom laddad med Pripps Blå 5,2 till min älskling!

 

Kommentarer
Postat av: Marina

Oooohhhh!!!!! Saurer apfel!!!! Wunderbar =)Det har man ju hinkat i sig en del i sitt liv... =) Hihi men det var ett tag sen jag drack det, hmm synd att mamma o pappa precis var i Tyskland, annars skulle jag beställt hem en genast!

2009-06-18 @ 18:01:36
URL: http://familjenljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0