Timbuk hälsar!

Kunde inte låta bli att skriva i Jasons gästbok och skryta om Freja när hon diggar till hans musik!

Jag skrev nedan:

2009-05-20
Av: Kimzan
Hej! Måste bara dela med mig av ett litet klipp på min dotter. Snart 1 år gammal och hon vet vad det är som gäller ;) Hon älskar dig Jason. I magen var hon med på 2 konserter, och på kvällarna i slutet av graviditeten så la jag mobilen på magen och spelade dina låtar, då sparkade hon livligt till svar, och de första månaderna om hon vart ledsen så räckte det att jag spelade dina låtar så blev hon glad igen, och som du ser på klippet så diggar hon dig =)

http://www.youtube.com/watch?v=5oksb3Cooyw

Timbuk: Fantastiskt!! Hon är uppvuxen på rätt grejjer helt enkelt. Hälsa henne från mej.
-----------------------------------------------

Så kärt! Puss på dig Jason! Big up ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0