Sommaruppehåll-Skönt!



Ja, igår möte då mitt kära MFF Makrillarna Gais hemma.
Hur slutade matchen? 2-2!
*suck*

Gais tog ledningen med 0-1, varpå Malmö kvitterade lagom innan halvtid. skönt
Malmö gjorde sen 2-1 tidigt i andra halvlek. Riktigt härligt!
Ungtupparna fick visa upp sig, och Malmö hade som vanligt mest bollinnehav, som sig bör!

ÄNDÅ lyckas Gais kvittera till 2-2. Och så slutar matchen!

Blir så trött på det här, jävla ribbträffar, stolpe ut och allmän otur!
Jag skiter i vad ni andra säger som inte håller på Malmö, men det är fan otur. För killarna spelar bra boll annars, problemet ligger "bara" i att bolljävlen inte går in i mål!

Men man blir frustrerad!

Nu är det iaf sommaruppehåll, skönt det, så man slipper tänka på eländet en stund!

Jag bifogar här en liten text som en kollega till min man har knåpat ihop efter förra matchen!

Mel: Sommaren är kort.



Inte ett mål så långt ögat kan nå,

inte en enda chans på flera dar

För med Ofere på topp

tar det alltid stopp

en mottagningsradie som en mittcirkel

Ljusblåa dagar har seglat förbi


Anfallet är kort.

Det mesta slarvas bort.

Men nu är han här, så ta för

er, Ofere spelar i dag.

---------------------------
Jag tror den texten säger allt!
Haj po!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0