SÅ lycklig!

Idag skiner solen!
Idag har jag varit på Willys och handlat ingredienser till Frejas kalasbak!
Det ska bakas kladdkakor till på lördag, och det ska bakas tårta till onsdag OCH torsdag!

Varför är jag då så lycklig?
Idag CYKLADE jag till willys med min underbart söta lilla tös där bak. När vi kom fram satte jag henne i kundvagnen och handlade det vi skulle ha, lastade alltsamman på cykeln och cyklade hem igen.

På vägen hem slog det mig!
Idag för ett år sedan var jag HÖGGRAVID, det var lika varmt för ett år sedan som det är idag, och jag var SÅ trött på allt. Bebisen som inte ville titta ut, magen som var SÅ tung, fötterna svullna som jag vet inte vad och denna eviga väntan på bebisen som gömde sig i magen!

I dag ett år senare, cyklar jag, njuter av livet, har världens goaste unge med mig, vi ska hem och baka och fixa. För om 2 dagar  blir min fina tös ETT ÅR!!

Jag blir helt bölfärdig av lycka!

När vi kom hem var vi båda varma och törstiga. Så Freja drack en smoothie med mango och banan från Semper och jag en hemmagjord smoothie med hallon och blåbär! Livet är verkligen underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0