Midsommar

  

Underbara Freja, lycklig som en lärka, i sin midsommarkrans.



Det berömda svenska midsommarvädret kom som på beställning.

 

Svärmors berömda midsommartårta! Mumsigt värre, ett måste på midsommar.

  

Vädret blev bättre och vi passade på att springa ut och grilla lite, och njuta av solen när den nu va här!


Hela glada midsommargänget, mumsandes på massa god mat!



Mina fina älsklingar!

  

Senare på kvällen anslöt Emma också, efter en hård dags arbete, då vaknade Freja såklart. Man måste mysa med Faster, så är det bara!

Däremot var Freja galet trött fortfarande, klockan var närmre midnatt. Så efter lite mys med faster så packade jag ihop hennes saker, och så lämnade vi pappa på festen och gick hem för att sova!

Freja tvärslockna när hon kom ner i sin säng, jag däremot satt upp ett par timmar och spelade spel på internet, kollade på web-tv och njöt av en lugn stund för mig själv. När jag skulle gå o lägga mig kom Johan faktisk hem.

En mycket trevlig midsommar i korta drag!

Hur hade du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0