Har ju helt glömt....

.... i tisdags var jag ju på jobb för överlämningen! Och då rotade jag igenom klädförrådet för att se om där var en kavaj till mig. Jag måttbeställde en kavaj innan jag blev gravid, och det var jättemycket klydd med den, först var den för liten när den kom, så vi skickade tillbaka den, och när den sedan kom tillbaka var den typ en halv meter för bredd och så saknades det typ 10 cm på ärmarna! Sjukt irriterande!

Men iaf, jag letade i klädförrådet, och vet ni, där hängde EN kavaj av dammodell och den passade!
En kavaj som dessutom är 3 storlekar mindre än vad jag haft i mina vanliga kläder hemma.

UNDERBART!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt! :D

2009-06-25 @ 11:29:41
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Karin

Tycker du är så sjukt duktig!

Jag MÅSTE hålla mig nu ett tag!

Tack för allt stöd.

Kramar

2009-06-25 @ 19:12:24
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0