*gäsp*

Godmorgon, eller ja, iaf morgon!
Är galet trött. Freja bestämde sig för att vakna kl 04 imorse/natt. Och ville icke somna om!
Tröttsamt!
Men Freja hon var så glad. Satt och klappa händer och pekade och sa TITTA! LAMPA!! MAMMA!!

mmmm Freja, titta lampan! Mamma är trött, ska vi släcka lampan och gå o lägga oss igen?? ;)

De få studer som jag sov i natt drömde jag bara en massa konstiga drömmar!

Jag drömde att jag var i Italien med en polare (Danne) och vi skulle kolla på fotboll. En match mellan Italien-England. Men av någon anledning så blev vårt hotell omringat av maffian! Och det var massa skottlossning och folk dog. Men jag och Danne flydde, vi hoppade mellan taken, sprang i trappor och sånt. Och det märkliga var att jag under tiden jag flydde hade en diskussion med maffian om vem som var englands bästa fotbollsspelare! Och jag blev fullkomligt tokig för att dom vägrade nämna Rooney!

Ja vad ska man säga ;)

Så vad händer idag då?
Ja, det är ju värsta skitvädret ute idag också och kommer så förbli fram över helgen :/
*suck*

Men jag skulle behöva gå till banken och byta min bankdosa då Freja igår bestämde sig för att leka med den, och har nu lyckas blockera den!
Sen måste jag posta ett brev till försäkringskassan, underlaget på min nya lön!

Annars händer det väl inte så mkt. Jo, Mäklaren skulle återkomma med ett besked från säljarna på huset. Och så skulle vi uppdatera lite uppgifter gällande vår lägenhet eftersom den kommer läggas ut imorgon på hemnet. Annars blir det nog bara en lugn och ensam dag. Johan måste jobba över, idag också!

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Hannii

städa städa.. och om mamma är fri så ska jag fixa trädgården! :)

2009-06-11 @ 10:48:41
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0