Gårdagen

Det blev en fin födelsedag för Freja igår!
Jag och Freja mös mestadels av dagen tillsammans. Och senare på kvällen tittade farmor och faster förbi på lite tårta!

Freja sken upp som en sol när dom kom. Dom hade ju massa fina paket med sig. Men inte helt otippat så gillade Freja pappret mer än innehållet, iaf till en början! superfina presenter fick hon. En rutschkana, en kakburk som sjunger (fischer price) och massor utav kläder och ett puzzel från Nelli i Sthlm.




Freja fick själv äta sin tårta! Underbart härligt att se henne!

Här kommer Frejas födelsedag i bilder!

  





  




Det var en mycket fin dag! Ikväll kommer mina kollegor hit och då blir det mer tårtkalas! Och sen blir det stort kalas på lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Vilken sötnos hon är! Jag blir så glad när jag ser henne :) Kan bara föreställa mig hur ni känner.

Tänk att hon nu är 1 år! hihi

2009-06-04 @ 21:35:22
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0