En METER Kimzan är borta!


Idag är det första dagen på juni månad 2009!
Om 24 dagar är det ett år sedan jag skrev in mig på viktväktarna.
Den senaste tiden har både kilon och centimetrar försvunnit från mig, till min stora glädje!

Jag fuskade ju och mätte mig den 19 maj, och hade då tappat ett par cm ytterligare.
Idag mätte jag mig igen då jag fick samma känsla av att cm försvunnit igen.

Och visst hade jag rätt. Jag har tappat ytterligare 11,3 cm sen den 19 maj! =)

Vad: - 12 cm
Knä: - 8 cm
Lår: - 23 cm
Höfter: - 16 cm
Midjan: - 20 cm
Byst: - 15 cm
Under bysten: -4 cm
Överarm: -5 cm
Hals: - 3,8 cm

Totalt: - 106,8 cm

Idag kl 1630 ska jag till vv och väga mig. Jag syndade ju förra veckan och hoppade vägningen då, så idag ska jag iväg.
Ska bli interssant.
Det känns som att den 1 juni blir en stor dag, passerat minus en meter och är ÖVERTYGAD om att jag idag når min 10%!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0