Update!



Det är verkligen perfekt väder idag för att packa! Ingen ångest alls över att man missar något!
det är grått, ösregnar och blåser om varannat. Förtillfället skiner dock solen, men det varar typ 2 min!

Jag har varit riktigt duktig!

Jag har:

* Packat ner alla skor vi inte använder
* Packat ner alla kläder jag inte använder
* Packat ner handdukar, gardiner och lakan som vi inte behöver använda
* Packat ner alla ytterkläder som inte tillhör den här säsongen
* Sorterat ut skor som jag inte använder och kastat
* Sorterat ut kläder som är fula, söndriga, förstora och kastat
* Tömt och fyllt diskmaskinen
* Tagit fram mat till kvällens middag!

Fan va jag är bra!

Vi har ingenting planerat i helgen så jag har redan informerat Johan om att till helgen ska vi köra till tippen och slänga allt skit som jag nu samlat på balkongen, samt fotografer bokhyllan som står i källaren och lägga ut denna på blocket!

=) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intresseklubben antecknar...

2009-07-30 @ 15:23:31
Postat av: Kimzan

Hahaha så jävla ball! Om du inte bryr dig om mig och mitt liv så förstår jag inte varför du läser min blogg.... Det är ingen som har tvingat dig!

2009-07-30 @ 15:25:06
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Hannii

sv:va elak du är!

2009-07-31 @ 08:26:20
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0