Torr humor del 2

Min underbar vän Marina nappade på min torra humor och gav mig följande respons på mina två torra skämt:

Det var två stycken verktyg som tittade på TV........en såg!

Och givetvis var jag tvungen att smsa henne och fortsätta denna torra humor, skickade följande:

Det var två bagare.... en smet

Det var två kor... ja det va po ängen

Marina håller på att garva i hjäl sig precis som mig och kontrar med:

Vet du hur många indianer som får plats i ett träd? en hel stam!

HAHAHA Klockrena! Jag skickade som svar:

Vet du varför bladlössen är så små? Dom stannar i växten!

Marina är snabb och kontrar med tre stycken:

Två äpplen hängde i ett träd. Plötsligt ramlade det ena ner... då sadet andra: MOGET

Ser du det fönstret där det är tänt? där har jag släkt!

Du måste ha stora fönster hemma, så bra som du ser UT!

Vad svarar jag på detta undrar ni nyfiket?? Jo...

Varför kan man inte köpa en sångerska, när man kan Lisa Nilsson?

Varför kan inte jag rulla sten, när Tommy Körberg?

Varför kan jag inte bita dig, när Lisbeth Palme?

Marina svarar:

Aj, jag har ont i min vad! I din vad?



Om vi är störda?? a nej... vi är underbara *pussar på*

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahahahahahahhahahahahahahahah! Det är väl otroligt skönt att vi kan vara så lättroade =) Vi vet verkligen hur man kan roa sig en sen torsdag kväll asg

2009-07-10 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0