Sommaräventyren!

Ystad Djurpark!

 

Freja gillade djuren, och var inte alls rädd när vi var inte hos geterna. Hon klappade fint och sa: ahh!

  

Massa fina djur var där! roligast var när Matilda pekade på kamelen och sa: Mamma ett sånt får vill jag ha! haha

  
Alla barnen tittade storögt på djuren!



Jag pigg och glad ;)

  

Bananpaus ;)



Kungen! Lemuren njöt av sitt plommon!
Det var en trevlig dag i  Ystad Djurpark, något jag varmt kan rekommendera andra att besöka!

----------------------------------------------------

Tosselilla

  

Alla var laddade inför tisdagens äventyr på Tosselilla!

  

Vi började med att hoppa lite studsmatta! Superroligt tyckte Freja som skrattade massor åt sina galna föräldrar och lika galna faster!

  

En liten fika paus! Som ni ser på bilden av Johan så har ni förklaringen till Frejas fina miner där.... det ligger i generna!


Freja upptäckte att man kunde dricka ur glas, superroligt, men Faster Emmas bubbelvatten var lite "starkt" hihi



Förutom hopp på studsmatta, fika och bad så blev det karuseller och promenader också! En mycket trevlig dag!



Min man tar fram barnet i sig och hoppar bort den sista energin innan hemgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0