Min Namne!

Häromdagen satt jag och surfade runt lite på nätet och det slutade med att jag tillsist googlade mitt eget för och efternamn. Hittade en Kim Malmborg i Åkersberga, eller snarare hans hemsida!

Jag har vetat att det finns en människa med samma namn som mig i Åkersberga sedan tidigare, då jag uppäckte det när jag skulle ändra min adress på hitta.se!

Eftersom jag nu hittade min namnes hemsida så tänkte jag: Äh va fan.. jag ska nog ta och maila den här Kim Malmborg!!

Så det gjorde jag.

Jag skev

> Hej Kim!
>
> Satt bara på nätet och surfa runt lite och googlade på mitt eget namn och
> hittade din sida... ville bara säga Hej!
>
> Inte många av oss Kim Malmborgare ;)
>
> Om jag har förstått det rätt så känner du dessutom Bea King, right? Liten
> värld!
>
> Ha det så bra!
>
> //Kimzan

Och idag svarade han mig.

Hej Kim! Jag trodde att jag var ensam om att ha det för och efternamnet,men
där ser man ,det var ju kul..
Hur känner du Bea? Själv så har jag lärt känna Bea genom min flickvän. som
är barndoms kamrat med henne..
Det är som sagt helt otroligt att vi har gemensamma bekanta..
Ha De Bra Kim Malmborg

------------------------------
Bea som nämns i våra mail är min systers bästa kompis. Bea och Linda lärde känna varandra när dom båda var i USA som au pairs. Mycket liten värld!

Hur stora är oddsen att min syster ska träffa en tjej från sthlm i USA, som är polare med en tjej vars pojkvän heter likadant som mig!

Kanske inte så märkligt om man hade hetat Anna Nilsson eller Johan Svensson.. men Kim Malmborg tillhör kanske inte den kategori av namn som delas av många!

Men vi, jag och Kim, vi är unika ändå... för jag är tjej och han är kille! det finns möjligen två av oss, men en av var sort ;)


Kommentarer
Postat av: Hannii

coolt :P

2009-08-02 @ 08:14:47
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0