Klar för idag!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och tvätta bort att trycksvarta från fingrar, armar och ansikte ;)

Jag har idag lyckats packa ner följande:

* Den blå/vita matservisen
* uppläggningsfat
* Johans kaffeservice
* Diverse kaffekoppar
* Johans fin vin/champangeglas
* Mina vardags vinglas
* Alla plastburka och andra plastartiklar som vi ej använder

Jag har tömt ut 4 skåp av 6, jag har tömt 7 lådor av 17. Jag har fyllt en svart soppsäck med sånt som ska slängas, plus en stor plastback med glas, koppar och plastburkar som ska slängas i sorteringen!
Igår packade jag ner alla cd-skivor, dvder och spel som fanns i vardagsrummet!

Fan va jag är bra :)

Imorgon ska vi åka hem till syran och hämta fler kartonger, och då ska jag tömma våra natthuksbord, och börjar packa ner kläder, handdukar, lakan och sånt som vi ej använder!

Nu känns det riktigt bra..... Som jag längtar.... Hoppas att Johanna (mäklaren) snart mailar eller ringer och meddelar att säljarna har hört av sig så vi kan få ett besked om inflyttningen!

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0