*kärlek*

Sitter här och saknar min syster MASSOR. Min syster Linda är i USA nu med sin familj, och hälsar på min svågers familj. Lindas svägerska ska gifta sig och det är därför dom är där.

Dom åkte den 13 juli och kommer inte hem förräns den 11 augusti :(

Det är märkligt med mig och min syster Linda, för Linda är 8 år äldre än mig och vi har aldrig umgåtts speciellt mkt, men vi har alltid varit kärleksfulla mot varandra. Hon var hos oss på helgerna, eftersom hon bodde hos sin mamma i veckorna. Ja, vi är "bara" halvsyskon. Men jag kan inte minnas en enda gång under min uppväxt som jag har varit ovän med henne.

Min andra syster, Helen, hon och jag bråkade i princip ALLTID under vår uppväxt.Varför? för att vi bodde under samma tak, för att hon är 7 år äldre än mig och tyckte att jag var en störig lillasyster, vilket jag antagligen var också!

Men åren har gått och idag är vi alla tre mycket bra vänner! Det är skillnad nu, nu när jag är 27 år och Helen 34 år och Linda 35 år. Vi har nu alla barn och har närmat oss varandra i utvecklingen, vi är ju alla vuxna nu! Kanske inte så konstigt att vi inte hade så mkt gemensamt när jag var 7 år och dom 14 och 15 år?!

Här är en låt som jag tycker är SÅ fin. Att bandet som gör låten är helt fantastiska gör inte låten sämre ;) Två systra par som sjunger om syskonkärlek! Enjoy- calaisa och Sisters in arms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0