inte en endaste en :(

Mäklaren hade igår ringt runt till alla de som varit och tittat på vår lägenhet och det var INGEN som var intresserad :(

Har satt ut tid för visning på torsdag och söndag, får hoppas att det kommer någon och tittar då!
Jag vet att vi har över en månad på oss till innan kontraktet bryts på huset, men jag börjar tappa tron på att vi skulle få sålt!

Som jag har sagt innan, det spelar ju ingen roll om vi får ett bud den 13 augusti :/

Men på torsdag ska vi faktiskt på en öppenvisning av ett hus i Arlöv. Riktigt fint hus. Lite som en back up plan! Men sen vet man ju inte hur snabbt det huset försvinner från marknaden. Men fördelen med det huset är att det är en bostadsrätt, och att det är byggt 2000, helt nyrenoverat. Ascool planlösning enligt min mening! Klicka här

Jaha.... nu när jag gick in på hemnet så såg jag att det redan är ett bud lagt på huset... :/
Då lär vi ju inte flytta dit som en plan B.... *suck*

Kommentarer
Postat av: Helle

Huset i Arlöv såg skitfräscht ut! (det var en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva ;-)). Jag var dock inte så glad för sovrummet i fil med köket... Jag håller alla tummar jag har på att ni får sålt er lägenhet snart!

2009-07-07 @ 17:17:08
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Hanna och Julius

Hur kunde ingen vara intresserad?! Det var det värsta. Mathias och jag tyckte så mycket om den, vi hade gärna köpt den om vi bodde där nere...underbart fin! =)



Skojar du? 37 kusiner och 3 killar??? Herregud, det var det värsta =)

2009-07-07 @ 21:00:59
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0