Fettis!

Tjolahej tjolahopp på er!
Då var det fredag idag! Jag har haft två riktigt fettis-dagar nu. Igår va jag med syrran på Fridays och krängde då en bacon cheeseburger och efter det var vi på Espresso House och drack kaffe och åt en kaka.

Idag var jag på Entré med Johan och Freja, och då käkade jag pizza! Min första pizza på över ett år! Det var sjukt gott!
Nu sitter jag och äter godis! vi har hyrt tre filmer och ska bara sitta i soffan och mysa!
Johan börjar jobba igen på måndag, då är det tillbaka till allvaret, viktväktarna och träningen!

  

Åh,  vet ni idag när vi satt och åt så sa Freja: Titta pappa! Och visade upp sin mugg!
Helt otroligt... jag blev så chockad. Min fina tjej har nu börjat sätta ihop meningar *kärlek*

Hursomhelst, nu är det filmdags. På kvällens meny står:

   

Ha en trevlig helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Vad tyckte ni om film nummer 2? =) Mathias och jag tänkte hyra den igår men sen ångrade vi oss.... Missade vi något?

2009-07-11 @ 21:37:42
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0