Äckligt som sjutton!

Har ju glömt att berätta om mitt hjältedåd!

I förrgår så rensade jag minsann badrumsbrunnen!
I flera veckor, ja nästan månader (skäms) har vårt badrum mer eller mindre svämmats över varje gång vi har duschat.
Vi fick rådet att spola ner i brunnen, detta fick vi typ göra VARJE gång vi duscha för att vattnet skulle rinna ner i bunnen överhuvudtaget. Men det blev aldrig bättre. Försökte ett par gånger med hemmagjorda propplösare men inte heller det här har fungerat.

Så i onsdags när jag stod i duschen så kom jag att tänka på besiktningen av huset. Då plockade ju besiktningsmannen upp en del av brunnen. Hmm...undra om man kan göra det med vår brunn också??!!

Efter tio minuters kämpande fick äntligen upp locket i brunnen.....

Och vet ni, jag är inte ALLS förvånad över varför vårt badrum.... två års skit, kattsand, hår och tvålrester.... samlat i vår lilla brunn... jag skäms nästan. Men jag visar bilderna iaf... som ett skräckexempel...




ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT!!!!

Men efter mitt kämpande och rengöring så blev det såhär bra:



Nu rinner vattnet ner fint när man duschar.... ni förstår varför va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0