Vad händer i veckan då??

Måndag: Viktväktarna med svärmor och svägerska. Johan ska iväg och träna skivstång och jag ska trampa på Orbin här hemma.

Tisdag: Då blir det vattengympa för min del =)

Onsdag: Då blir det nog bara lugnt hemma, tvätta lite och dammsuga ;) Sen skulle jag gissa att det blir ett par parti Alfapet, för jag är ju inte beroende alls haha

Torsdag: Åh då ska jag ÄNTLIGEN köra skivstångspass. Längtar! Det är så sjukt roligt! Man är helt slut efteråt, men det är så det ska vara =)

Fredag: Johans tur att träna! Och vi ska bara ha fredagsmys med pensionärs-tv (Let´s dance och På spåret).

Lördag: JIPPI!!! Premiär för miniplask för Freja. ska bli så roligt! sen ska vi iväg på middag hos en kollega till Johan. Ska bli riktigt kul!

Söndag: Blir en klassisk slappedag, ja efter att jag har varit och tränat skivstång såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0