Stöld!

Här stjäler vi hej vilt från varandras bloggar ;) Hittade detta lilla test på Marinas blogg. Och det verkar vara ett roligt tisfördriv!




Förnamn = Mellannamn

Efternamn = Närmaste granne

Hemstad= senaste bussbesöket

Ålder = mammas ålder

Yrke = pappas yrke

Intressen = det du avskyr

Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )

Hårfärg = tröjans färg

Ögonfärg = byxornas färg

Musiksmak = sånt du inte tål

Idol = den du senast lyssande på


Jag heter Irene Nilsson och bor på Triangeln, Jag är 51 år gammal och jobbar som målare. Jag älskar orättvisor. Jag har grått hår och hudfärgade ögon  och har 5 barn. Jag älskar att lyssna på min mans skit technomusik och mina idoler är Madonna.

hehe ja helt rätt blev det inte ;) men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0