Sanningen!!!



Igår var min älskling på kurs i kommunikation med sitt jobb. Och han kom hem med lite olika analyser av sin personlighet. Och jag skrattade gott. För dom var klockrena!

Utdrag:

Grundbeteende:
Ditt primära intresse är inte att odla relationer och vara populär utan du strävar istället efter att nå dina mål så snabbt och effektivt som möjligt.

Du är en praktiskt och seriös person som koncentrerar dig på fakta och mätbara frågor.

Kombinationen av effektivitet och precision gör att du upplevs som mycket kompetent. Din rätttframhet och säkra stil hjälper dig att genomföra svåra uppgifter med hjälp av ren karaktärstyrka.

Utmärkande egenskaper:

Du är av naturen något misstänksam. Du vill ha kontroll över din omgivning genom att undersöka och ta itu med allt som kan hota din position. detta kan föra med sig att du ser problem och svårigheter där det i själva verket inte finns några.

Karaktärsdrag:

* Älskar utmaningar
* ställer höga krav
* avskyr att sitta stilla
* avskyr att vänta
* Kommer alltid först till jobb och går sist
* Går aldrig, utan springer (!!!! huvudet på spiken!!!)
* Avskyr att vänta, för det är bortkastad tid
* Jobbet är en livsstil
* Kan vara en dröm för arbetsgivaren med en mardröm för familjen.
* Ofta kan personer med de här karaktärsdragen glömma det utanför jobbet. Frugan säger kanske: "Jag älskar honom fortfarande med vi ses ju aldrig!"
* Och ser det som avgörande att hela tiden själv övrträffa sina mål!

Tadaaa,där har ni min man i ett nötskal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0