Mosters älsklingar


Jag är verkligen lycklgt lottad,inte nog med att jag har världens finaste dotter. Jag har också världens finaste syskonbarn. Fem stycken härliga goa ungar. Fantastiskt!
Har stulit lite bilder från min systers facebook på hennes gullungar! Bilderna var så fina så jag kunde inte låta bli att bli fylld av stolthet över att dom faktiskt är en del av mig med =)


Craig myser med lillebror Marcus! Craig blev så lycklig över att få en lillebror. Det syns verkligen på bilden *kärlek*




Stora tjejen nu, Isabelle! Otroligt vacker är hon!  Sötnosen!


Och nytillskottet i familen LeCesne, Marcus! Gullplutten



Underbara Hanna! Hon är så mild, go och förståndig *pussar på*



Och sist men inte minst, gullungen Matilda. Busungen! Goare får man leta efter!



Frejas fina kusiner! Hon har även två kusiner till Hector och Isabella. Charmiga ungar dom med. Fast jag har ingen bild på dom. Så det får komma senare =)



Kommentarer
Postat av: Marre

Gulliga syskonbarn du har.. :)

2009-02-01 @ 12:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0