Vinterpromenad

Det blev en promenad i parken igår och lite situps och rygglyft. Och som svar till Hanna säger jag bara: Eeeeee ja! Allting är lönt, någonting är alltid bättre än ingenting. Och det är ju motivationen som ska styra. Om jag kan belöna mig med något som jag vill ha är det väl bättre att säga att jag ska ut o gå minst en timme för att få äta ngt av den onyttiga sorten, än att bara stoppa i huvudet utan att ha rört sig en millimeter??? Right! Man måste ju kompensera det man stoppar in med något, i det här fallet en ren lägenhet och en vinterpromenad i parken!



Och vad blev det då för onyttigheter? Ja det blev ett wienerbröd till kaffet, sen åt vi lövbiff på kvällen med chips och dippa. Fast jag åt inte speciellt mkt chips, för jag hade kompletterat med morot och gurkstavar =) Lite nyttig var jag bara tvungen att vara. Och sen blev det lite choklad senare på kvällen.

Så aja, jag höll mig ändå ganska så bra hihi

Kommentarer
Postat av: stina

u go girl!!

önska jag oxå bodde vid parken e ju så mysigt =)

2009-02-14 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0