Vardagsrumsrenovering!

Hmm, Johan och jag kom fram till att kalkylen jag gjorde tidigare gällade renoveringen av vardagrummet var lite väl mastig. Så idag har jag kollat på det igen. Och kommit fram till en lösning. Betydligt billigare.
För 6300 kr kan vi få:
* ny mörkblå soffklädsel till soffan
* ny vardagsrumsmatta
* nya plädar till soffan
* 2 vitrinskåp
* 5 cd/dvd hyllor
* 2st 60-skåp med dörrar, märket Billy till förvaring, istället för gardroben i vardagrummet
* 1 st byrå med 3 lådor, av märket MALM till sovrummet. istället för gardroben i hallen

Tror det blir riktigt bra. Ljust och fint! Nu ska jag bara övertala Johan om att det är en bra idé, och sen ska jag flörta med pappa så att han vill måla om till oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0